Berilsmommm TosbikAnnesiiiii aynı senin yaşadığını BNde yasıyorm kaşık mamayı sulandır biraz daha öyke dene canım emzik emiyorsa emzikle ver biberona suyu koyuyom keyifli olduğu zaman ağzında oynayarak damla damla su içiriyom kaşıkla da verebilrsn suyu sulukla dene
Zlm TosbikAnnesiiiii kaşık biberonlar var onlarla deneyim isteseniz en azından size biraz kolaylık olur içindeki sıvıda olsa dökülmuyo bende var
TosbikAnnesiiiii Zlm alfım ben herobaby kaşık maması şimdilk onu veriyorum yemiyo zaten irmikli yapıyorum piirnç unla zorla hepsi
Irmakprensesinannesi TosbikAnnesiiiii bebeğinizin doktoru yokmu bence ona götürün ben saglikocaklarins guvenmiyrum bebeği bile yanlış tartiyolar
TosbikAnnesiiiii Siyahii suyu fazla vereyim baktım yapmıyo idrarını evde alırım götürüm doktora ozamn
Irmakprensesinannesi TosbikAnnesiiiii bebek idrar yapmaması beslenmesi az olduğuna anlamına yani doymadigina işarettir şu sadece karın sisirir
Siyahii TosbikAnnesiiiii herşeyin fazlasıda zarar tabiki. Ek gıda döneminde suya daha çok ihtiyaç duyar bebek. Miktarını araştırıp ver canım
TosbikAnnesiiiii Irmakprensesinannesi sabit doktorumuz yok özele gitmiyoruz normal devlete götürüyorum ordada sabit olmuyo hep değişiyo randewu bulunmuyor çünkü 😏
TosbikAnnesiiiii Irmakprensesinannesi haklısınız valla ben karnı şişince tok sanıyorum ama altını ıslatmıyo demek ki karnına aldanmicam
Irmakprensesinannesi TosbikAnnesiiiii himm maddi durumunuz varsa ben ce sgk bağlı hastanede 1 tane doktorunuz olsun çocuk doktoru derim
TosbikAnnesiiiii Siyahii tamam canım çok teşekkürler ☺️ ilk oğlumda sütüm öoktu bir yaşına kadar ek gıda vermedim ikinci böyle olunca dert sıkıntı süt mü kalır mecbur mama bilemeden bende tekrardan çok teşekkür 😍💖