1PrensAnnesiiiii Mert_Cemre benim yeğenim de de var 3 aylıkken teşhis koydular şuan 9 aylık ve iyileşmedi daha 😶😔
Slbyecrt Mert_Cemre şöyle diyim seni en iyi ben anlarım oğlum dokuz aylık oldu hala kalça çıkığı var geçmiyor üç aydır alçıda bacağı bu ay sonu kontrol var geçmezse amaliyat özele götür düm maddi durumum olmadığı için altı aylıkken amaliyat olamadı,😔😥😢😢😓
Mert_Cemre Slbyecrt Ayy çok üzüldüm Allahım bütün şifa bekleyen yavrulara şifa versin Inşallah neden düzelmedi doktor bi şey dedi mi
Mert_Cemre Slbyecrt Bi ay sonra kontrol var Rabbimden tek isteğim iyileşmiş olması.İnsallah ameliyat gerekmez sizin evladınız da iyileşir umarım 🌸
birprensannesi__ Mert_Cemre cok geçmiş olsun canim Allah şifa versin küçükler daha düzelir inşallah belirtiler neler belli oluyor mu bizde haftaya gidecez
Mert_Cemre birprensannesi__ yok canım olmuyor da şöyle söyliyim bez izleri farklı yerdeydi aynı hizada değildi
Elifkskl Mert_Cemre inşallah düzelir canım. Rabbim küçük yavrunun yardımcısı olsun. Çok zor bir süreç küçük görümcem de olmuş küçükken ameliyat iyi şuan ama zorlu bir süreç anlattılar hep oradan biliyorum bende. Allah korusu kuzum inşallah düzelir.
1PrensAnnesiiiii Mert_Cemre bizde anlamadik ki alet falan verdiler kullandık ama yok geçmedi şimdi alçıda bakalım inşallah iyileşmistir
Slbyecrt Mert_Cemre bilmiyorum ya valla içim gidiyor oğlumu böyle gördükçe surunemedi emekleyedi başkalarının çocuğunu görünce öyle işte içim yanıyor kalça yerinde ama gelişmiyor 😓😢
Acemibabyy Mert_Cemre ya bu bebekken bende de varmış annem işk çocuğu olmasına rağmen fark etmiş götürdüğünde kalça çıkıldığı olduğu söylenmiş annem bebek bezini üst üste 2 tane bağlamış ve sürekli desteklemiş bir süre yapmış kontrole gittiğinde düzlemiş demiş doktor valla eskiler herşeye çözüm buluyorlarmış bazen dinlemek lazım 🙈