Merhaba kızlar daha önce kalça çıkığıyla ilgili post açmıştım kızım da kalça çıkığı vardı doktora götürecektik guzel haberlerle gelirim İnşallah demiştim.Pazartesi günü kontrole götürdük ve maalesef düzelmediğini öğrendik o kadar üzüldüm ki dünya sanki başıma yıkıldı doktor frejka yastığını önerdi bu seferde.Düzelmezse ameliyat olacak dedi bu yastığı kullanıp düzelen oldu mu birde dua edin lütfen iyileşsin kızım ❤