Ikizannesii51 22 haftadan itibari ile başlayan zorlu bir süreç… Suyunun azalması , gelişim geriliği , insülin ve clexane ile zorlu bi süreç.. Çok şükür ki 35 e kadar gelebildik , ciğer gelistiricimizi de olmuştuk .. 2 hafta kadar kuvezde kaldık … Şimdi 3 buçuk aylık olduk çok şükür ki 🙏🤗