Emineygt Ikizannesii51 benimki de 33+5 te doğdu ama gelişimi 32 haftayla uyimluydu 1800 gram dogdu 2 ay kaldı küvezde miniciktiii şuan düzeltilmiş 9 aylık ben kafaya takmyrm hiç kilo boy falan büyüyor sonuçta şükür
Emineygt Eda0102 hiç üzülme bebislerimiz inan çok kuvvetli benimki 2 ay kaldı çok zorlandım sütüm azaldı o yüzden keşke de o kadar uzulmeseydim diyorum çünkü tek ihtiyacı sütün şuan
Eda0102 Emineygt ben şu an hastanedeyim anne bebek uyum odasına aldılar bebeğimle beni🥰 geçen hafta da almışlardı ama oksijeni düşük olduğu için 1 gün kalıp geri almışlardı. İnşallah bu defa bir sıkıntı olmaz sağlıkla taburcu oluruz dua edin🤲 rabbim size de bir daha ayrılık yaşatmasın sağlık sıhhat versin💐
Meryem111 minniegibi-amadegil ya memedrn nekadar emdgini anlayamyız ki ama 😑 5 10 dakikamı cok degilmi ya ben sarılıkken bile saatte bir yada 2 saati gecmeyecek şekilde emziriyordum şimdi uyanmadjca ağlamadkca vermyorum inş yanlış yapmıyorumdur
minniegibi-amadegil Meryem111 istiyordu, istedikçe veriyordum. Memede sakinleşiyordu üstelik sürekli aıranıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam üç saatte 60 cc olacak diyordu. Saate 20 cc düşüyordu. Verdim verdim de, sağım yapıp verdikçe her şey daha düzenli olmuştu
Beyazzambak Elf33 ayyy bizimde 1980 ile doğdu aynıyız sizinle zaten doğduktan diğer gün şişkinliği gidince 1940 a düşmüştü
Eda0102 Mavis34 size cevap yazmıştım ama etiketleyememisim yeni farkettim. teşekkür ederim amin ❣️ sizin bebeginiz de mi kovezde kaldı?
Eda0102 Beyazzambak maşallah size rabbim bir daha ayırmasın 🥰 biz de bugün tekrar kavuştuk oğlumla anne bebek uyum odasindayiz geçen hafta da kalmıştık ama taburcu olamamıştık inşallah bu defa hayırlısıyla sağ salim evimize gideriz biz de💐🤲
Eda0102 Damlacnarerdas bizim de 17 gün oldu bugün kavuştuk bakalım yarın da taburcu oluruz inşallah hayırlısıyla 🤲 size de geçmiş olsun rabbim bır daha ayırmasın annesi 💐
YavuzCagan Ikizannesii51 33 haftalık doğdu paşam 👣 31 haftaya girmişken kendi aracımızla 6 saatlık yol memleketimize gittik geldik doktorumun izniyle 5 gün sonra döndük hemen kontrole gittim suyumda azalma ve erken dogum sancım başlamıştı nst de gözüktü 1 hafta göbekden iğne ve sancı için hap kullandım ama malesef bebegım 33 haftalıkken hareketsiz kalmaya başlamıştı kalp ritim düşüklüğü görüldü acil sezeryana alındım 2.400 doğdu düşük kilo sebebiyle kuvöze alındı 25 gün yolunu gözledim her gün görmeye gittim 25.gün kavuştum yavruma 💋
Elifff789 Ikizannesii51 35+5 2600 doğdu erken doğum riskinden dolayı ciğer geliştirici olmuştum kuveze girmedi şükür 🥰
Sevgiyosunlu Meryem111 bende ikizlerime doğum yaptım 37. Haftada çok şükür iyiler 10 aylık oldular bile ama gerçekten çok zor 😥😃😃🥰