Poyrazc Egenin_annesiyim tesekkur ederim cevap verdiginiz ıcın ☺sizdenobetcı meme varmıydı peki kronik lerde oluyormuş ya onuda aldılar mı ameliyat sonrası iyileşme uzun surdumu cok soru sordum hakkını zı helal edın
Egenin_annesiyim Poyrazc Hayır cnm meme falan yoktu sadece çatlaklı ama cok kötü bi çatlaktı.ameliyat sonrası hiç sıkıntı çekmedim.sadece anesteziden dolayı 4 gün boyunca kusma,baş ağrısı ve iştahsızlıkla savaştım.sıkıntı yok cnm öptüm seni😍💕🙏🏻