Aryasmommyy merhaba hem bir sağlıkçı olarak hemde 4 aylık daha tecrübeli olarak ve aynı durumu yaşadığımdan sanırım size en iyi ben yardımcı olabilirim şırıngayla göğüs ucunu çıkartın evet canınız yanacak ama sakın bırakmayın çünkü benimde hiç göğüs ucum yoktu ve 2 hafta uğraşma sonucu anca çıkartabildik ili göğsümü de. Ve bu süreçte göğsünüze masaj yapmayı ihmal etmeyin. Bide silikon göğüs ucuyle bende emzirdim mecburen bebeğimin doyduğunu düşünürken bebeğim 3 gün aç kalmış ve 39 derece ateşle acile kendimizi zor atmıştık . Bebeğinizin doyduğundan emin olun . Eğer emin değilseniz mama verin verin ki aç kalma ihtimali ortadan kalksın yoksa kalıcı hasar olabilir bebeğinizde . Bide göğüs pompası alın hem sütünüzü sağın üstünüz artar hem göğüs üçünüz çıkar hem de sağlığınız sütü içirin bebeğinizin doyduğundan emin olursunuz 🙏🏻