Aryasmommyy canım denemekten hiç vazgeçme, benimde oğlum almadı ilk bi hafta çok ağladım, çok zorlandım 3 gün mama verdik sonra 3. Günden sonra emmeye başladı silikin meme ucuyla başlarda öğürdü ama sonra başardı deneye deneye, azar azar ucunu tutamayıp çok ağlıyodu,uzandım onu üzerime koydum o şekilde emzirdim, sütün az ondan ememiyo diye üstüme geliyordu bazı felaket tellalcıları, ama meğer çokmuş tazyikten ememiyormuş. Sürekli dene hiç pes etme