Rikaa gulenadam sleepy gece kullanilcak bir bez degil gunluk bez o. Sadece gece takmak icin 4 no prima alin
Ozlem2904 gulenadam erkek bebegim var 16günluk inanmicaksiniz ama sleepy 3 numara kullaniyorum bende. Molfix 1 numaradan baslamistik 10gun sonra tasirmaya basladi bizde sleepy e gectik daha uygun diye henuz tasma falanda yapmadi
SevdaEmirEfe gulenadam baby turco öneririm doğduğundan beri kullanıyoruz sıkıntı yaşamadık benim bebeğim 6 aylık 7.5 kilo 4 numara kullanıyoruz 3 numara iz yapıyorsa küçük geliyordur küçük geldiğini düşünüyorsanız 4 numara deneyin derim
Sogancik gulenadam ben öyle yapıyorum hiç olmadı canım. 5,5 kiloya Prima 2 sleepy 3 numara kullanıyorum.
Ozgenergis gulenadam sleepynün bio naturelini kullanın asla sızdırma yapmıyor ama tabi doğru numrayı buşmanız lazım küçük gelirse sızdırıyor büyük gelirsede sızdırıyor
gulenadam Ozgenergis bio natural kullanıyorum zaten ama sanırım küçük geliyor 7400 gram 3 numara kullanıyordum 4 ü deneyeceğim
Medusafer gulenadam 6 kilo kızıma primanin 3 numarasını kullanıyorum bence beziniz küçük geliyor ama zaten sleepy çok sızdırma yapan bir bez ben buyuk kızıma prima premium care kulot bez kullanıyorum küçük kızıma normal premium carebkullaniyorum çok memnunum
gulenadam Medusafer çok pahalı diye sleepy e geçtik bizim bide mama paramız var sleepy den bugüne kdr memnundum son bir haftadır çok sızdırdık büyük numarasını deneyeceğim
Gulella120 gulenadam evet kenarları lastikli aynı külot gibi ve emme kapasitesi daha yüksek gece bezi olarak geçtiği için. Cırtlı olmadığı için külot şeklinde olduğu işin sızdırma da yapmıyor