Bebeğimin bezini akşam sekizde bağlıyorum gece 1 gibi emzirmeye kalktığımda üstü ıslanmış olıyor. Gündüzleri olmuyor geceleri sürekli taşıyor. Yanlış bağlıyorum desem gündüzleri de taşması lazım. Ama hep gece çıkıyor artık her gece üst baş değiştirmekten bebeğimin uykusu bölünüyor. Kilosu 7 buçuk kilo 5 aylık. Sleepy 3 numara kullanıyordum. Acaba küçük mü geliyor 9 kiloya kdr kullanılır yazıyor. Sleepy 4 e mi geçsem yoksa marka mı değişsem lütfen bi akıl verin. Primalara baktım 150 üstü bez 400 500 lerde fiyat olarak almış başını uçmuş gitmiş. Ne yapacağımı şaşırdım