Syr iki doz.bexero.olduk. ıkisinde de ateşlenme yaşandı. Calpol verdiginizde ateşi düşmüyor veya kısa süreli düşüyor tekrar yukseliyorsa dolvene geçin ateste hep ilk calpol deneyin etkisine bakin ya calpole devam edin ya da bir ust segment dolven geçin. Çaprazlama kullanımdan bahsetmiyorum bir calpol bir dolven kullanmak iyi bir sey degil. Calpol dolvene göre daha hafif bir ateş düşürücü. Bexero ise daha inatci bir ateş. Bizim doktorumuz ateşi varsa calpol ver eğer düşmüyor veya kısa süreli etki ediyorsa bir daha 4er saat aralıklarla.dolven ver dedi. Oglumla 5 bucuk aylikken korona olduk 9 kiloydu. 3 Gün geçmeyen inatçı ateşimiz vardı ates dusurucu dusuruyor etkisi gecince ates yine 38.5 39 oluyordu. 6 aylıktan itibaren dolven kullanılıyor 8 kiloydu sanirim kilo sınırı da. Kilodan kurtarıyoruz 9 kiloyuz 6ya da çok az kaldı diye dolven kullandık calpol hic düşürmüyordu ateşi.