Bademine 50 gün cektim bunun acısını ağlaya ağlaya, ayaklarım yere vura vura emzirdim.. göğüslerim o kadar kötüydü ki, düşünün kanayıp bebeğim emerken kanla beraber emmiş kusunca anladık tamamen kan çıkardı yavrum... sanırım herkesin farklı yöntemleri olmuş.. bende iki çeşit kremi birbirine karıştırıp son verdim bu acıya ve yaptığım bir kaç şey oldu tabi ;
göğüs pedi kullanma ( kuru kalıyor ve yara iyilesmiyor )
gümüş kapak almaya cesaret edemedim ya iyi gelmezse diye ( çünkü mantar yapanlar olmuş ) onun yerine strec film bildiğimiz mutfakta kullandığımızdan göğüs uçlarımızı kapatacak şekilde kesip koydum.. böylelikle kenti sütüm hep nemli tutacak ve yarayı çabuk iyileştirecekti ki öyle oldu
lansinoh anne göğüs ucu çatlak kremi ve mumsy natural kremi birbirine karıştırıp her emzirmeden sonra mutlaka sürdüm emzirmeden öncede temizledim ( Lansinoh kremi temizlemeye gerek yok ama mumsy silinmesi gerekiyor mutlaka )
ilik suyla ovmakta yine etkili ben çok cektim kimse çekmesin insallah şimdi 2 aylığız rahat emiyoruz şükürler olsun 🙏