Canım benim kadar acı çeken muhakkak vardır ama benim göğüs uçlarım inanılmaz derecede yaraydı ağlaya ağlaya helal olmıştum bu arada kızım 40 günlük 😑 kızımı doktora götürdüğümde bende gözüktüm iyi ki geldim yoksa emziremezdin dediler enfeksiyon da kapmış antibiyotik ve madecassol diye bir krem verdiler çok şükür Rabbime geçmeyecek sandım ama dişimi sıktım en fazla 15 gün içerisinde her emzirmeden sonra sürdüm tekrar emzirmeden önce pamuklu suyla sildim şuan öyle rahatki şükürler olsun emzirmenin tadını çıkarıyorum muhakkak al derim onca şeyr boşuna fazla para vereceğine al kullan emin ol dua edeceksin 🤲