Kayasuzey bide banyodan sonra deri yumuşakken hep taradım ve kremi sürdüm 1 haftaya bitti tamamen sonrada banyo yaptırırken iyice duruladım nemlendiriciyi kullandım bidahada olmadı . Üşenmesem fotoğraf eklerdim . Kaşlarına kadar inmişti konak . Kafasının ön tarafı hele turuncu şekilde kap kalın tabaka olmuştu . Zeytinyağı çok işe yaramadı . Ama krem çok iyi geldi .