MavisacliAnaa Prensesannesi38 @Elf58 hulya1406 elektrik sobası 1 gözünü de acıyorum ondan. Geçen ay 600 Du bu ay kat kat arttı 😏 Ev ısınmıyor bebeğim kuçuk diye mecbur acıyorum ama bu kadar beklemiyorduk
kubra2608 Elf58 olabilir valla çünkü her şeyim çalışır kızımı banyo yaptırırken filan ısıtıcı açarım kısmam yani bi şeyden biz de şaşırdık bu kadar az gelmesine 😅
nur-nr_123 Elf58 bn herkes gibi kullnıyorum koridorun ışığı hep açık kalır çamaşırda yıkarım doğalgazda yanıyor fırında kullnıyorum evde bnm derindoncuruda var ekstra ama anlamadım
kirmizibasliklikiz_ Elf58 yani yaşadığımız sehirle alakali oldugunu sanmiyorum cunku annemlere baya baya fatura geliyor onlar cok kullanmazlar. Bizim avantajimiz su evimizde avize yok. Tum lambalar spot ve bildigim kadariyla spotlar tasarruf için kullanılıyor. Ne kadar kullansak da avizenin harcadigi enerjiyi harcamiyor avantajimiz bu sanirim 😊
Burcumtlg Bu zam değil ki bildiğin milleti soyuyorlar! 380 geldi arkadaşım. Haram zıkkım olsun ya aklıma geldikçe sinirleniyorum
Yeter61 206 gelmiş..bundan dört sene önce 50 zor gelirdi..o kadar ketil ,fırın ,makina çalıştırmaya rağmen şimdi hiç kullanmasak evde olmasak bile en az 100 gelirdi şimdi iki misline çıkarmışlar ..haram olsun haksız yere milleti sömürüyorlarsa.💆💆