Elf58 yani yaşadığımız sehirle alakali oldugunu sanmiyorum cunku annemlere baya baya fatura geliyor onlar cok kullanmazlar. Bizim avantajimiz su evimizde avize yok. Tum lambalar spot ve bildigim kadariyla spotlar tasarruf için kullanılıyor. Ne kadar kullansak da avizenin harcadigi enerjiyi harcamiyor avantajimiz bu sanirim 😊