Hlyvk bizimde 4.ayda başladı. 3 aylıkken emmeyi bıraktı. Elazig merkezde gezmedik Dr birakmadjk özel hasta ve klinik en son üniversiteye gastroenterologa gittik 2 kez refku dedi bulantı kesme ilacı verdi motillium. İlaca rağmen kusuyordu. En son İstanbul cerrah pasa ya gittik 7 aylıkken süt ve yumurta aleejisi çıktı. Reflusu olan bir bebek duvara fışkırır gibi kusar ağzından çıkan besin olduğu yerin karsisina fışkırır. Ama eğer enfeksiyon,alerji varsa besin olduğu yerde ağzından dökülür bilginiz olsun. Önemli olan kusma tarzı ve kusma rengi. Renk sari ise enfeksiyon vardır.