Hlyvk mama+meme gidiyoruz hipp combiotik kullanıyoruz anne sütünde de mamada da kusuyor fazlasını çıkartıyor diyorlar. Halbuki sütüm az olduğu için mama veriyorum zaten, emdikten sonra neden kustuğuna ben de anlam veremiyorum. Kimle konuşsam normal diyor bilemedim vallahi ben de reflüde yapılması gereken her şeyi yapıyorum dediğiniz gibi. Bıraktım kendi haline zamanla geçecek diyorum. Tartı takibini yapın ama siz yine de…