Sedef0101 ay yapmayın lütfen ya. Yok eskiden şu yokmuş yok biz böyle büyümemişiz. Arkadaşım bilim gelişiyor artık bunu kabul et cehalet devri bitti, elimizin altında bir sürü kaynak var okuyup araştırmamız için bir sürü imkan var. Dünya sağlık örgütü gün gün yeni şeyler keşfediyor, paylaşıyor bunu uzun seneler gözlemleyerek yapıyorlar boşuna mı? Kavanoz mama mı varmış eskiden o zaman ver pirinç unu gitsin sen ne diye hazır alıyorsun? Geçipte sana bebeğin 180 günü tamamladıktan sonra ek gıdaya geçmesi gerektiğini, kendi kendine beslenmesinin gelişimine ne büyük katkısı olduğunu anlatıcak değilim ama biraz oku, araştır, geliştir kendini.