Linamommmm özel bir durum var mı acaba erken başlamanız için? Eğer var ise anlayışla karşılayacağım da, keyfi olarak geçecek iseniz çok çok erken doktor neye göre başlayın dedi merak ettim. Birde başlayacaksanız bile önce sebzeler ve yoğurt ile başlanır, meyve en sonadır ki tatlı diye ve meyve suyu vermek de en sağlıksızı. Benim kızım 18 aylık meyvelerin suyu sıkıldığı zaman şeker oranı arttığı için posalı meyve yedirmem öneriliyor… Doktoru mu gözden geçirseniz acaba? Çok kolay gelsin bu arada.