Banu- seydaac Hamilelik hormonu kürtajdan sonra belli bir azalma yaşıyor ama tam olarak aşağı seviyelere yavaş yavaş iniyor. Normal çizgi çıkması. İstiyorlarsa yeniden nasip etsin Allah inşallah.
seydaac Banu- hayırlısı inşallah. Kürtaj sonrası hemen hamile kalınması riskli diye biliyorum ben de ama kısmet