İyi akşamlar kızlar. Kendim için sormuyorum bir arkadaşım sordu bana anlayamadım. 2 hafta önce bebeğin kalbi durduğu için kürtaj oldu, söylediğine göre bugün prediktör ile test yapmış çift çizgi çıkmış. Gebelik olabileceğini açıkçası düşünmüyorum 2 3 gün öncesine kadar kanaması olduğunu söylüyordu zaten. Hormonlar dan dolayı çift çizgi çıkar mı acaba