Aliekremim bizde öyleyiz canım ne kadar yapsakta gazlı bebek olunca tamamen geçirmiyor , bize doktorumuz nurse harveys colex şurup verdi daha rahat gaz çıkarıyoruz ama ara ara ıkınıp kızarmalarımız devam ediyor canım ki bende tane kimyon ve Rezene içiyorum 😊 doktoruna danış istersen şurubu