Kızlar naptıysam gecmıyor, biogaia ve gaz damlası kullanıyorum almanyadan getırttım lafor dıye bi damla cok iyi dediler ama hıc bi işe yaramadı 45 gunluk bebegım dün anason verdım 1 cay kasıgı ayrıca kendımden içtim sütten geçsin diye ama ne uyuttu cocugu nede gaz cıkarttırdı napcamı şaştım ya cok kıvranıyor mosmor oluyor😰 böyle bısey yasayıp çare bulan var mı