alptoyyy onu kullanamazsin canım.
İmza atılarak alınan bir ilaç o riskleride yüksek.
Tavsiye ettikleri ilacın açıklamasında yapsalar keşke.
Emziriyorsanız asla icemezsiniz.
Zaten ilacı kullandıktan bir süre sonra gebelik vs düşünün diyolar.
Ben hacamat yaptırdım yüzüme iyi gelmişti.
Sonra birde dermapen yaptırdım(buda her yerde yaptirilmaz.yaptirilan yeri iyi araştırmak lazım ama benim gözeneklerin vardi onun için yaptırdım).Oyle bira zkendine geldi.
Şimdi yine bakmam lazım yüzüme.Genel bakımlarını yapamıyorum.