nurelem Laden bence ikisinide giydirebilirsin çok hoş olur 2 türküde fotoğraf cekinebilirsiniz içinde kalmamış olur hem, bu arada ck güzel hazırlıkların nice yaşları olsun şimdiden kutlu olsun prensesin doğum günü🥰
Laden nurelem kesinlikle böyle yapacağım. Aklımda kalacak takımda çünkü. Çok teşekkür ederim çok sağolun❤️❤️
Vanilya Laden Pembe falan tonları bende sevmiyorum.Bende takımı daha çok beğendim diyebilirim çok şık duruyor.Konsept de bence 3 yaşa çok uygun❤️
Laden Vanilya ikisinde de aklım kalmasın bari yarısında elbiseyi giydireyim yarısında takımı en iyisi😁 çok teşekkür ediyorum❤️
Nik_mik_yok Laden Takimi resimde çok beğenmiştim ama çocuğun üzerinde pantolon kısmı hoş durmamış sanki. Oturmamış mi desem anlamadım bı tuhaf gözüküyor. O yüzden elbise diyorum bende
Laden Nik_mik_yok bir annemiz fikir verdi onu yapmaya karar verdim. İkisinide giydireceğim. Yoksa aklımda kalacak benim. Çok teşekkür ediyorum❤️
Duyulurum Laden Ben takımı doğum günü için yeteri kadar şık bulamadım elbise diyorum 🌸 fotoğrafları görmeden önce diğer hazırladığınız şeylerin fotoğrafını rica edecektim. Onlari paylaşmanız çok iyi olmuş ve çok beğendim 🤎