Laden Nasılsınız tatlı kızlar?❤️ nasipse şubatta kızımın 3. Yaş doğum günü var. Amigurumiden balonlar ördüm. Kiremit, bej, vişne çürüğü ve yeşil renkte. Aynı renklerden flama yaptım. Yine aynı renklerde pasta süsü yaptırdım. Elbisesini de almıştım fakat lc waikikide bir takım görünce gönlüm ona meyillendi. Doğum gününde elbise giydirmek şart mıdır? Elbiseyi ve takımı da atacağım. Hangisi daha iyi olur sizce? aldığım elbise bu meyillendiğim takımda bu
Rubab_Mommy Laden Ya ben biraz kokoşlugu sevdigim icin elbise diyorum cok guzel gorunuyo😍Takimda guzel ama sanki daha gunluk gibi.🌝
lalbg Laden açıkcası yanlış anlamazsanız takım bana daha bayramlık gibi geldi☺️ Güzel ama hani misafirliğe gidilecek gibi☺️Ben doğum gününde elbiseden yanayım☺️
Marjinal_Anne2 Laden takım diyorum yaa🙈😄 ben biraz marjinal otantik seviyorum belki ondan içimi kıpır kıpır etti🙈 çok güzelmiş takım , ellerinize sağlık sizinde çok gğzel görünüyor her şey 🙏🏻😍
Vanilya Laden Ben tütülü elbiselerden almayı düşünüyorum. Insta da bir sayfa var oradan. Kendim de giyebilirim😀manayla çünkü çok beğeniyorum
nurelem Laden bence ikisinide giydirebilirsin çok hoş olur 2 türküde fotoğraf cekinebilirsiniz içinde kalmamış olur hem, bu arada ck güzel hazırlıkların nice yaşları olsun şimdiden kutlu olsun prensesin doğum günü🥰
Laden Rubab_Mommy annemde takımı her yerde giydirirsin elbise olsun diyince kafam karıştı yoksa alacaktım direkt. Çok teşekkür ediyorum🥰
Laden Saafie ay dimi ya çokta tatlı. Görünce gözlerimden kalpler çıktı çok sade ve şık geldi gözüme. Halbuki elbiseyide almıştım. Acele etmişim demek ki😁 teşekkür ediyorum❤️
Laden Vanilya bende hep sade şeylerden hoşlanıyorum. Yavrumun pembe renkli kıyafeti bile yok doğru düzgün. Hep toprak tonları olsun kiremitler havada uçuşsun istiyorum. Aklı erene kadar kendi zevkimize göre yapalım en iyisi. Sonra elsalı falan isteyecekler çünkü🥲
Vanilya Laden Pembe falan tonları bende sevmiyorum.Bende takımı daha çok beğendim diyebilirim çok şık duruyor.Konsept de bence 3 yaşa çok uygun❤️
Saafie Laden Hemen bakacam şimdi ☺️ teşekkür ederim❤️.. Bu arada lepetitsole diye bir sayfa var çok güzel kız elbiseleri satıyor beğeneceğini düşünüyorum oraya da bakabilirsin