Anakralice48 hayır canım ama çikolatayı %80 bitter olanlardan kullan. Ben öyle yapıyordum, küçük kareyi ikiye bölüp iki gün kullanıyordum. Gerçekten aşırı lezzetli ve tok tutuyor. Nişanımda balık model giyeceğim diye baya hırs yapmıştım, o zaman güzel kilo vermiştim 😂