NurY Anakralice48 on beş dakika falan beklet yani tadına bak yulaflar yumuşamissa yiyilir ben öyle çok seviyorum
Alpitom Anakralice48 tabi o zaman kalori coşuyor böyle yediğim zamanlarda kilo umrumda değildi süt olsun diye hunharca yiyordum 🍜🍜🤤🤤
1anne2bebek Anakralice48 bi tek ben seviyorum galiba 😬 çoğu sabah kahvaltıyı yulaf lapası ile yaparım tarçın ve bal ile tatlandırabilirsiniz
1anne2bebek Anakralice48 yani ben diyet için yemiyorum sevdiğim için 😬 süt yulaf ezmesi tarçın pişiriyorum sonra da bal ve muz ekliyorum off bildiğin tatlı 😬😬😬
Yarim_Kilo_Kiyma Anakralice48 ben şöyle tüketiyorum çok bayılmıyorum ama, her hangi bir meyve genelde armut ya da elma güzel oluyor, cranbberry, badem karıştırıyorum. Ya da meyve, yoğurt koyuyorum yulafı az pişiyorum oğlumda aynısını yiyor 14 aylık😁