Glcnada kutlamayız hatta hiç birini tanışma yıldönümü evlilik yıldönümü sadece doğum günleri onlarıda abartmayız bi pasta yeter 😂 bize göre kapitalizimin bir parçası hatırlayıp seni seviyorum demek yetiyor bize geri kalan herşeyi normal günlerde yapıyoruz malum 14 şubat olunca fiyatlar fln gereksiz artıyor