RainOverMe Cok gecmıs olsun bı tanıdık iğne yaptırmıstı kalca agrısı ıcın. Cok faydası varmıs. Amcamın esı de vuruluyor aynı ıgne olabılır emın degılım, onun dızlerde sorun var amelıyat olmadı cok zengın olmalarına ragmen artık sebebı nedır bılemıyrm.
Merve43 acimavi Ben ameliyat hemşiresiyim şimdi diz protezi ameliyatından çıktım postunu gördüm 😊 canm yilbaşı sonrası firma ile anlaşma sağlamdı Su an devlet hastanelerinde yapılıyor yani en azından balikesirdeyim ben burda yapılıyor. Ameliyatı çok riskli değil belden uyuşturularak yapılıyor ameliyat sonrası bir süre zor olacak tabi ama bu süreçte kilo vermek çok iyi olacaktır. Ameliyat için cekinmeniz gereken birşey yok ama dediğim gibi bacak sonucta ister istemez ameliyat sonrası bir dönem zorlayıcı olacak kilo da var ayağa kalkıp yürümek illa ki zorlar
acimavi Merve43 yaa şanslıyım😊 evet muhtemelen en çok kilo zorlayacak onu, içimi rahatlattınız teşekkür ederim💙
Efeefe52 acimavi benim annem 3 yıl önce devlet hstenesinde oldu. Herhangi bir ücret ödemedik. çift dizinden oldu 1 gece kontrol amaçlı yoğun bakımda kaldı sabah servise çıktı. Dizi ilk bükme işlemi falan baya acılı oluyor ama ne kadar acısa da o egzersizler olmazsa diz sonrasında çok bükülmüyor. Sonrasında yürüme falan wolkerla yaptık. annem 2 hafta sonra kendi evde tek başına idare edebildi. Şu an öncesine nazaran çok çok iyi.
miniklerinannesi06 Teyzem olmustu oda yuz kilo civarinda evet ilk zamanlar cok zor agrili gecti 2 ay kadar ama egzersizlerini yapmasi gerekiyor mutlaka suan gayet rahat evet kendi dizi gibi illaki olamaz ama yurumesi felan cok rahat
Zeytinpekmez acimavi merhaba yarın aynı ameliyatı annem olcak süreciniz nasıl geçti anneniz şuan memnun mu öğrenme şansım var mı ?
acimavi Zeytinpekmez annem kronik hastalıklarından dolayı ameliyat olamadı maalesef. Annenize acil şifalar diliyorum🙏🏻