Sevgili anneler. Annem bacaklarından rahatsız, çok zor yürüyor ve ameliyat olması gerekiyor artık son noktaya geldi durumu. Devlet hastaneleri şu an platini karşılamıyormuş. Aynı zamanda ayak bilek kıkırdağı kırık, o da ameliyat olacak ama daha az riskliymiş. Asıl korkumuz diz ameliyatı. Evi satıp özelde ameliyat ettirsek diye de düşünüyoruz ama sonucu iyi olur mu ondan korkuyoruz hepimiz. O kadar para verip sağlığına kavuşamazsa ne yaparız bilmiyoruz. Annem 100 kilo, yürüyemediği için zayıflayamıyor. Aynı zamanda şeker, tansiyon, koah ve kalp hastası. Daha önce dizinden ameliyat olan, protez takılan yakınlarınız var mı? Kilo ve hastalıklar bu ameliyat için çok mu risk taşıyor? 2 hafta sonra yine doktora gideceğiz ondan da duyacağımız sonuçlara göre özelde ameliyata karar verebiliriz