Mucizemsin21 Pembekurdela sağol canım bende bardak koyuyordum ama bardağın dış rengi akmış koymadım geri çektim büyük bez aldım ama kakası bulaşırsa nasıl temizlicem bilgin varmı doktoru görmeden çıktık bilgilendirme yapmadılar
Pembekurdela Mucizemsin21 yavaş yavaş sil canım bastırmadan bizimde çok bulaşıyordu ben yavaş yavaş sildim hep bardağı geri koydum çok kalmayacak bardak sürekli değiştir 2 saatte bir felan yoksa erir.
Ogulcan Mucizemsin21 yok canım pipisine gitmiyor çıkartırsan kaka bulaşır bizim sünnetimizi hastanenin başhekimi yapmıştı 4 gün bardak kullandırdı 5. Gün banyo yapmamızı önerdi canım
Mucizemsin21 Ogulcan iz yapmış bardak kangren filan olur diye korktum ya çıkardım canım bizim doktorda kesinlikle koymayın demiş yeğnimde bizle sünnet oldu biz doktoru göremedik onlara öyle demiş enfeksiyon kapar demiş kafam karıştı
_YanakReisinAnnesii Mucizemsin21 bize furacin ve anestol verilmişti en azından bi enfeksiyon oluşmasın diye antibiyotikli krem verebilirdi diye düşünüyorum
Mucizemsin21 _YanakReisinAnnesii vermedi batikon verdi ben eczacıya sordum oda teramicyn diye bi krem verdi ama pipisine sürmüyorum beze sürüyorm yapışmasın pipisi beze diye
Ogulcan Mucizemsin21 sen bilirsin canım bardağı biraz aşağıdan ve bezi belini pipisini gerecek kadar yukarıdan bağlama
marscicegi Mucizemsin21 bizede bu kremden vermişti eczanizin verdiğinden, küçük bir kutu zaten 3 gün kullandım sonra kullanmadım onu kullanabilirsiniz bence
Mucizemsin21 marscicegi öyle yapıyorum beze sürüyorum ama pipinin değeceği yere yapışmasın diye canım
Mucizemsin21 Pembekurdela ıslak mendille mi sildin yoksa ılık suylamu canım bardağı bekletmediğim halde rengi akıyor takmıyorum bende ama kakası değerse diye kara kara düşünüyorum
Pembekurdela Mucizemsin21 ıslak mendille sildim canım Allahallah neden akar ki bizim hiç olmuyordu. Ozaman şey yap canım boş desensiz bardaklar oluyor ya onlardan al koy desen olmazsa akmaz.
Keremikonunannesi Mucizemsin21 Bize furacin vermişti sabah akşam demişti ama ben ilk gün kaç kez sürdüğümü hatırlamıyorum. Bir de calpol vermiştim o gün. 2,5 aylıktı. Kremi hiç elimizi değmeden sürüp, bezini kapatıyorduk. Bize de karton bardak vs koymayın demişti. Geçmiş olsun.
Mucizemsin21 Keremikonunannesi kakası bulaşırsa nasıl temizlediniz canım benimkinin kakası hep pipisine bulaşıyor kara kara düşünüyorum napcamı😏
Gktrkgkc2021 Doktor bize furacin vermişti. İlk gün dolven calpol dönüşümlü icirmistim. Klip yöntemi ile sünnet olmuştu oğlum. 3.gun klipsi çıktı rahat atlattik
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mucizemsin21 Bize fito yazdı doktorumuz. Çok da iyi geldi. Teramycn de kullanabilirsin tabii onu da veriyorlar. Ne kadarlık bebeğiniz? Ben karton bardak koymadım hiç.yapışmasın diye koyuyorlar yapışırda koyarsın dedi öyle bir durumumuz olmadı.. bir de parol şurup yazdı doktorumuz ilk gün 4-5 saatte bir yarm ölçek verenilirsin demişti. Kullandıkda ilk gün ağrısı oldu. İkinci gün kullanmadık bile ☺️ bugün 9. Gün iyileşti oğlum. 1 aylıktı sünnet oldu bugün 39 günlük 🥰
Mucizemsin21 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 5 ay 24 günlük canım da kakası pipisine çıkarsa nasıl temizlicem şuan da tek düşündüğüm o😏
Keremikonunannesi Mucizemsin21 Bende ondan korkuyordum o yüzden sık sık açıyordum altını ama dediğim gibi 2,5 aylık olduğu için sorun olmuyordu, ilk 2-3 günden sonra da sıkıntı geçti zaten yarası baya iyileşmişti çok şükür. Şuan 2 yaşında, şimdi olsa yaptıramazdım.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mucizemsin21 Bizimki gelmedi hiç. Bol bez bağlayım çıtçıtlı ile sıkmayın dediler bize yapışmasın diye bol olursa belki sorun olmsz?
Mucizemsin21 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi valla 7 numara bez aldım😂 yapışmasın diye pipinin değceği yeri kremliyorum inşALLAH bian önce iyileşir ALLAH razı olsun cevaplarınız için🥰🤲
Mucizemsin21 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi canım alt taraf şişik gibi baya foto atmak yasakmı ki baksan bi atsam normal mi doktorda devlette soramıyorum aynı ilçede değil