Kızlar az önce sünnet olduk hastaneden çıktık sadece batikon yazdı pansuman için bide o sargı hemen düştü sardıkları bende bez yapışmasın diye karton bardak koydum kremsiz iyileşirmi sadece batikonla acaba onu nasıl sürcem ki damlatcammı pipiye acaba yoksa gazlı bezle filan mı sürcem yardım edin nolur