Dilanzh gittim Cnim iltihap yayıldığı için o kadar agriyormus antibiyotik etkisini göstermeye başlayınca geçer dedi öğlen parol içtim hafiflwmiwti şimdi yine artmaya başladı bnde Bi parol daha içtim oğlumuna kaynanama verdim Bi saat uyucam bakalım uyuyabilcekmiym