1 haftadır dişim ağrıyordu devlette randevu olmadı için dün özel kliniğe gittim baktı kanal yapılacak lezyon olmuş baya dedi antibiyotik verdi bugünde başladılar kanal yapmaya 2 seans da yapılacakmış bugün biraz yapıp geçici dolguyla kapattı uyusuklugu geçtiğinden beri 2 kat fazla ağrıyor sol tarafım ağrıdan mahfolduj artık sanki damağım oyuyorlar ağzımı açamıyorum çok ağrıyor napicam bilmiyorm parol içtim ama ne fayda bu saat oldu yok geçmiyor kulağım ağrıyor başım ağrıyor artık ağlayacak halimde kalmadı eşimde sagolsun uyuyor Bn uyuyamıyorm kafayı yiycem ya ellerim titriyor artık salı günüde safra ameliyatı olucam evlendiğimden beri sürekli bişey çıkıyor bugün eşim artık isyan etti evlendigimizden beri sürekli hastasın ne zayıf bünyen varmış diye çok zoruma gitti dahada disim ağrıyor diyemiyorm ona ama cumartesi yapılacak dişimin kalanı Bn nasıl dayanicam ellerim titriyor artık ağrıdan gram uyuyamıyorm