Emelss- Yani bencede bırakınca tam bırakmalı bir aya yakın kayinvalidemde kaldım mecburi iki üç gün oluyor eve geleli çok dedi bana hazır burdasın gel biraktiralim Memeyi diye de ben istemedim evimde yanlız başıma halletmek istedim çünkü biliyorum eşim bir yandam o bir yandan az birşey istese ağlasa hemen ver derler sakin kafayla halletmek istedim şuan kendimi hazır hissediyormuyum Onuda bilmiyorum tek bildiğim bıraktırmam lazım