1prensesannesiiii seherbckc bizde söylüyoruz ama cesaret edemiyor canm birde dediğin gibi düşecek bisey olacak diye korkuyoruz ondan da oluyor sanırım
1prensesannesiiii kitapkurdubebeninanasi bizde elini tutunca yürüyor koltuklara tutunarak yada bize tutunarak yürüyor yanlız bırakınca hemen oturuyor cesareti yok
seherbckc gurbet_gelini12 umarım bende böyle şaşırırım😄maşallah oğlunuza benim oğlumda 17. Ayına girdi ama malesef her şeyi yapıyor tutanarak filan ama tek başına yürümüyor benimde umudum kalmadı😂😂
Ezgiarda 1prensesannesiiii 10. ayin son gunu ilk adimlarini atti simdi 11 aylik ilk haftasi yuruyor odadan odaya :)