Benim bebeğim 17 aylık ama hala yürümüyor çocuk doktorumuz bir doktora götürmemizi söyledi onun randevu tarihini bekliyoruz ama bebeğim her türlü komuta uyuyor tek elinden tutunca çok güzel yürüyor sağlam adımlar atıyor mesela karşısına geçiyoruz hadi gel diye söylüyoruz bir kaç adım o şekilde geliyor birde bizim bakmadığımız zamanlarda veya bakmadığımızı zannettiği diyim o zamanlarda elinde büyük bişey olsa bile adım atıyor gideceği yere yürüyor ama bizim yanımızda yürümüyor ne kadar çok desteklesek de yapmıyor