Bircezara sdanz benim bebeğime de başı küçük takip edelim dediler ama genel durumuna göre de değerlendiriyorlar sadece cm olarak değil ayına göre yapması gereken şeyleri yapabiliyor mu filan diye bir çok şeye bakıyorlar benim bebeğimin genetik olduğu içinmiş mesela zaten bize normal geliyo
Ask35tego Dr ayda yarım cm bile yeterli demişti Bizimde kafamız büyük doğdu 38 cm ultrason falan çekildik. Çoğunluğu ırsi oluyor ama takip edelim dediler korkmayın Allah acılarını göstermesin 💕
Mavis34 sdanz benimde 36+0da doğmuştu prematüre denildi yoğun bakımda kaldı bir ve ikinci ayfa bakıldı bugün 3.ay kontrolümüz vardibunuttu doktorum galiba asi felan olunca arada kaynadı ama saglik.ocagi hic olcmuyor ben özele gidiyorum orda ölçüyorlar doğumda yanlış hatırlamıyorsam 34.5 di ikinci ayda 36.5 olmuştu. Yalniz bugün binguldagina baktı basını tutmasına baktı iyi dedi hatta haftaya çocuk norolojisine gideceğiz kontrol amaclı erken doğum diye. Senin rapordan anladığım kadarıyla bebeğin bıngıldak kapanmış gibi açıklık yeterli değil demiş bingildak beyin gelişimi için çok önemliymiş erken yada çok geç kapanması uygun değil onunda. boynunu dik tutması felan nasil
Esraburkay sdanz önemli olan büyümesi baş çevresininde ilerlemesi gerek çünkü sıkı takip ettirin bakçşka bi doyorda görsün
Deletedmom_34 sdanz normal değil, çocuk nörolojisine görünün mutlaka, hiç normal değil büyümemesi, başka doktora görünün, bıngıldağı kapanmış mı ona da bakın kapanmaması gerekiyor