Biricik_11 Usengeccanee vakfı aradım size msj geldikten sonra parayı ziraat bankasından çekebilirsiniz dedi🙄acaba gitsem verirler mi ya çocukla boşuna gitmiş olmakta istemiyorum siz hangi bankadan aldınız acaba?
MinnakAsel Biricik_11 kuzum sosyal yardımlaşma isim soyisim olarak ziraat bankasına yatırıyor hesap numarasına yaptırmadigi için görünmüyor Yeşilyurt şubesine bağlı yatiriyorlar bu mesajımı görürsen özelden yaz nerden bakicagini soylicem sana eğer orda yazıyorsa miktar kimliğible ziraat bankasindan alabilirsin ama ATM’den çekmezsin
Kalpsizim33 Tecrubelianne sonuçlanmamış canım kurulun bir günü var o zaman kaymakamlık başkanlığında toplanır ve değerlendirilir ona göre sonucu yazarlar inşallah sizde alırsınız benim sabit her ay alıyorum
manicurist Aysesirac05 ben kartal belediyesine gitmiştim ordan kağıt doldurdum 15 güne sonuç telefonunuza gelir demişlerdi 15 günden sonra ses çıkmayınca aradım kartal belediyesini 1 ay sonraya ertlendigini söylediler yoğunluk varmış ben nerden bakabilirim peki bu süreç e biliyormusun canım
marscicegi manicurist sizin başvurduğunuz neydi ibbnin yardımlarindan mi e devletteki başvurulardan mi
Ozgoktug3110 Aysesirac05 merhaba ben başvuru yapmıştım beni kaymakamliktan görüşmeye çağırdılar ve elime yardım dosyası verdiler kimlik fotokopisi falan bilgileri doldurun bide kredimiz var ödediğimiz onun bilgilerini istediler tamamlayıp getirin dediler bu ne demek acaba sizden de istediler mi ?
SeverusSnape Med birkaç kez sordum ama adınıza ödeme bulunmuyor dediler.🥺 2 kez başvuru yapmıştım pandemi yardımına. İkisinde de hala süreç devam ediyor… Ben en iyisi yarın dediğiniz gibi hem Ptt’ye gideyim, hem de arayıp öğreneyim.🙏
htceee98 Med hane yardımında ödeme durumunda çizgi var yani onay veya red yok 31inde basvurmustum.sizce ne zaman cevaplanir sizinki başvuru gününden kaç gün sonra onaylandı
Aysesirac05 ikierkekannesiii eksik bi bilgi yazıyorsundur canım baya soru soruyor hepsini cevaplaman lazım
Sena-04 Aysesirac05 ben iki ayda bir çocuk yardımı alıyorum 2 yıldır ve e devlette miktarı çıkınca gidip PTT fen çekiyorum