Aysesirac05 ikierkekannesiii canım e devletten başvuru yapacaksın sosyal hizmetler yaz ilk çıkana git soruları cevapla başvur
Ozgoktug3110 Aysesirac05 merhaba ben başvuru yapmıştım beni kaymakamliktan görüşmeye çağırdılar ve elime yardım dosyası verdiler kimlik fotokopisi falan bilgileri doldurun bide kredimiz var ödediğimiz onun bilgilerini istediler tamamlayıp getirin dediler bu ne demek acaba sizden de istediler mi ?
Biricik_11 kahvekokusuu hesabınızdan para kesildiğini öğrenemezmisiniz bi bakın isterseniz belki dediğiniz gibi oldu
kahvekokusuu Biricik_11 bakiyorum hesap hareketlerinde görünür para girişi olsa ama o da yok hiç değilse kredi borcumun bi kısmını bu ay için odeyebilmis olurdum😥
Med Biricik_11 enpara cnm,bi girdim para yatmıştı,msj yarım saat sonra falan geldi,msj geldiğinde ben parayı harcamıştım bile 😂
htceee98 Med hane yardımında ödeme durumunda çizgi var yani onay veya red yok 31inde basvurmustum.sizce ne zaman cevaplanir sizinki başvuru gününden kaç gün sonra onaylandı
Biricik_11 kahvekokusuu Demek ki daha yatmamış tekrar ara vakfı bu kadar uzun sürmesi normal mı acaba
Med Biricik_11 eli kucağındadır merak etme 😊 bana ilaç gibi gelmişti indirim kuponu vardı hemen bez aldım valla
Usengeccanee Biricik_11 eğer ödeme miktarı gözüküyorsa direk gidin alın bizimde öyle oldu gidip aldık miktarı görmek yeterli
Biricik_11 Usengeccanee vakfı aradım size msj geldikten sonra parayı ziraat bankasından çekebilirsiniz dedi🙄acaba gitsem verirler mi ya çocukla boşuna gitmiş olmakta istemiyorum siz hangi bankadan aldınız acaba?
Aysesirac05 ikierkekannesiii eksik bi bilgi yazıyorsundur canım baya soru soruyor hepsini cevaplaman lazım
marscicegi SeverusSnape daha a size bile yanıt gelmediyse ben kaç hafta beklerim acaba 14 ünde de ben başvurmuştum 😐
SeverusSnape marscicegi pandemi döneminde verilen 1000₺ lik yardıma da başvurmuştum. Sene oldu, hala değerlendirme sürecinde.😅
marscicegi SeverusSnape ondan zaten ümidi kestim de, ibbye başvuru yaptım onlar ilgileniyor ama ben gidip başvuruyu tamamlayamiyorum cikipta, kendi kendine de gelmiyor ki bu yardımlar uğraşmadan😬
Med SeverusSnape ahhh cnm hic ptt ye sordunmu? Bende de öyle yazıyor ama almıştım sistem de hata veriyor demişti. 144 ü ara o sana herşeyi söyler pandemi parası çıkmış mi çıkmamış mı süresi geçmiştir artk ama
Med SeverusSnape orda adres ve numarası yazıyor bilgi alın,gelin delerse gidersiniz. Gidince işlem daha cabuk ilerliyor. Bu ara çok yoğunluk var sosyal yardımda.
SeverusSnape Med birkaç kez sordum ama adınıza ödeme bulunmuyor dediler.🥺 2 kez başvuru yapmıştım pandemi yardımına. İkisinde de hala süreç devam ediyor… Ben en iyisi yarın dediğiniz gibi hem Ptt’ye gideyim, hem de arayıp öğreneyim.🙏