DoruKalpp mrveefe12 boy ve kilo iyi ama maşallah. Biz de o kadar olsak belki bende bu kqdsr üzülmezdim. Özel bir şey yaptınız mı yedirme içime olarak
DoruKalpp mrveefe12 arada 10 cm var söze doktor önce gidiyorsunuz diyor mu mesela normal mi diyor merak ettim ❤
mrveefe12 DoruKalpp bizim gelişim önde gidiyor boyu uzun aşıya götürdüğümde ebe söyler hep özel bişey yapmadık zaten yemiyor ki anne sütü de emmedi her çocuk farklı oluyor kıyaslamayın
DoruKalpp mrveefe12 tabii öyle de çok geride ksin jstemiyorum yapılabilecek bisey varsa yapmak istiyorum onun için elimden gelen her şeyin iyisini yapmak istiyorum ❤
buselidunya DoruKalpp Sağlıklı olsun kilosu vs inanın önemli değil. Pekmez tahin, meyve, makarna, et, balık, tavuk vs böyle şeyler yiyorsa verin mesela hem sağlıklı hem kilo almasına yardımcı. İsterseniz doktorunuza sorup balık yağı da kullanabilirsiniz🙏🏻
DoruKalpp buselidunya teşekkür ederim balık yağını soracağım iste hem yemiyor hem de geri Dr olunca bayağı üzüyor ben de araştırıp elimden geleni yapmak istiyorum onun için çok sağ olun ❤
Alyosunannesi11 DoruKalpp kızım 72 cm 11 kilo cıvarı iştağı iyi şuan bende cok yiyor diye kısıtlamaya calısıyorum çok göbeği çıktı boyunda uzamıyor 2 ayda neredeyse 2 cm anca uzadı doğum kilosu 2200 boy 48di daha kontrole gitmedik ama çok hareketli mızmız demekki bu aylarda böyle oluyor
DoruKalpp Alyosunannesi11 hem hareketli hem miz miz hem de iştahsızlık var biz de doğumu iyi olmasına rağmen aylar içinde toplayamadik durumu Bence engellemeyin obezite olmadıkça sorun yok yine de doktora danışın tabi ki
Elizya17 Anne_gunlugu aynı durumdayım iştahı var ama o kadar mız mız ki anlatamam kafayı yemek üzereyim hiç böyle bi çocuk değildi
Anne_gunlugu Elizya17 iştahı varsa sabredin bide iştahsız olduğunu düşünün tamamen kafayı yersiniz ben o durumdayim
yareninannesii DoruKalpp 11 kilo 80 cm kızım 3 kilo 50 cm dogdu bu aya kadar çok iyiydi ama bu ay hiç bir şekilde kilo almamış ve artık eskisi kadar istekli yemiyor galiba 1 yaş sendromu bu
DoruKalpp yareninannesii en azindn bu zmaana kadwr iyiymiş biz ite kaka bir yaşına kadar bu şekilde geldik ve sinir bozucu olmaya başladı hem de yemiyor
Khaleesi DoruKalpp 1 aydır kilo alacağına kilo verdi 11. ay kontrolünde 10 kiloydu şu an 6 gün kaldı 1 yaşına girecek 9.5 kilo. Boyu en son 76 cmydi şu an bilmiyorum 77 falandır sanırım anca. Çok inatçı oldu, yemek seçiyor bazen asla yemiyor bazen sadece muhallebi çorba yoğurt yiyor. Henüz yürümüyor ama geri kalan her şeyi yapar sadece baybayı pek yapmıyor. Her bebek özeldir tabii ama gelişimleri normal bence
DoruKalpp Khaleesi benim oğlum artık yürüyor da biz de ko vermesek de iyi hic bi sn durmuyor gün icin de ya kiloyu dert etmiyorum da boyu kısa minacaba ya 72 cm :(
svvlata DoruKalpp Valla 1 yaş hareket zamanıymış. Dişler felan derken anca kendine geldi kızım şimdi. 11 kilo 77 cm. Bide yemek beğenmemezlik yapıyorlar yaptıklarım boşa gidiyor.🤦🏼♀️ Yine de canları saolsun. Her çocuğun gelişimi farklıdır. Zaten bu yaştan sonra hareket yüzünden fazla kilo almazlarmış. Bide ben balık yağına da başladım istersen sende doktoruna sorabilirsin canım.🌸
DoruKalpp svvlata evet balık yağını bi arkadaş daha söyledi. Evet kiloyu artık umursamıyorum hem yürüyor hem de bi dk yerinde durmuyor. Boyu 72 çok mu kısa acaba ya off :(
yareninannesii DoruKalpp evet yemeyen çocuk çok zor oluyo insan hevesle bisey de yapmak istemiyor yemez diye inşallah bir an önce düzelir yavrunuz bazen yaşından sonra iştah açılabilir sabredin bakalım