DoruKalpp Çocuğunuzun gelişimi nasıl acaba anneler benim oğlum 9kg 72 cm. Doğumu da 3080 kg 50 cm. Ama sanki hiç büyümemiş gibi üzülüyorum. Ne yapmam lazım bana destek olur musunuz kötü bi aralıkta da çocuğum. Ne yapsam durumu toplarım gelişimini desteklerim 😞
Anne_gunlugu DoruKalpp 1 yas 20 günlük iştah sıfır hergun mızmız herşeye ağlıyor 1 yas çok zormus cidden
elediyebiri DoruKalpp her cocugun gelisimi farkli. Cocugunu kimseninkiyle kiyaslama. Ve Burda Boy Kilo ögenip kendi kendine hayiflanma.
Ssmzsh DoruKalpp 9kg 71cm kızım aynıymışız Büyümüyor kötü aralıkta demişsiniz üzüldüm 😞 doktora gittiniz mi gelişimi hakkında ne düşünüyor
DoruKalpp Anne_gunlugu aynen öyle resmen ağzını kapıyor asla açmıyor sizin boy kilo nasıl peki öğrenebilir miyim :(
Elizya17 Anne_gunlugu aynı durumdayım iştahı var ama o kadar mız mız ki anlatamam kafayı yemek üzereyim hiç böyle bi çocuk değildi
DoruKalpp YusufaArden erkek mi kiz mi sizin boy iyi bu sıralar da kilo çok sorun değil benxe boy daha önemli artık :(
DoruKalpp Anne_gunlugu masallah boyu iyiymiş kiloda çok düşük değil. Doktorlar hareket ettikleri için kilo değil qma boy önemli diyorlar
DoruKalpp elediyebiri oyle tabii ama gerçekten çok üzülüyorum. Burdan fikir almak istiyorum ne yaparsam gelişimini desteklerim diye yapabileceğim her şeyi yapmak isterim o yüzden soruyorum biraz da :(
DoruKalpp Ssmzsh gittim 3 ay sonra bir daha gideceğiz beklenen artış olmazsa bizi endokrine yönlendirecek kiz için biraz daha boy kilo olarak iyi aşamada olabilirsiniz siz doktor q gittiniz mi peki
buselidunya DoruKalpp bazen n’apsanız da olmuyor, kızım da 1 yaşında iştah sıfır, aşırı mız mız, uyku desen o da yok. İnşallah geçici bir süreçtir ama 1 yaş sendromu gerçekten berbat bişeymiş🥲
DoruKalpp buselidunya gelişimi iyi olsa her şeye razıyım. İnanın onu düşünmekten kendimi alamıyorum ya geride kalırsa hep diye gelişim geriliği yaşar diye :(
Ssmzsh DoruKalpp önümüzdeki hafta gideceğiz benimde kafama takılıyor bu durum bakalım doktor ne diyecek
buselidunya DoruKalpp Sağlıklı olsun kilosu vs inanın önemli değil. Pekmez tahin, meyve, makarna, et, balık, tavuk vs böyle şeyler yiyorsa verin mesela hem sağlıklı hem kilo almasına yardımcı. İsterseniz doktorunuza sorup balık yağı da kullanabilirsiniz🙏🏻
mrveefe12 DoruKalpp benim oğlanda 11 kilo 82 cm boyu da ….ama iştah hiiiç yok herşeye ağzını kitliyor canım çıkıyor yemek yedirirken 1 yaş zormuş cidden
DoruKalpp mrveefe12 boy ve kilo iyi ama maşallah. Biz de o kadar olsak belki bende bu kqdsr üzülmezdim. Özel bir şey yaptınız mı yedirme içime olarak
DoruKalpp mrveefe12 arada 10 cm var söze doktor önce gidiyorsunuz diyor mu mesela normal mi diyor merak ettim ❤