Oglumunannesiyim Gldrn35 Bende doğduğu andan itibaren verdim su şükür bişey olmadı suya da ihtiyacı var öyle su verin diyozda 1 su bardağı verin demiyoz ki 1 2 çay kaşığı hem pamukçuk olmaz 🤷🌸
Turtis Btl711 ilk 6 ay su dahil hiç birşey verilmez süt %95 oranında su içeriyor onun sıvı ihtiyacını karşılar su verirseniz zaten küçücük olan midesini su ile doldurursunuz. Şuan çok küçük sarılık olmaması için bolca beslemeniz ve süt vermeniz laZım. Su verirseniz ve iyice beslenmezse sararabilir yapmayın. Pamukçuk oluşumunu engeller diyenler olmuş öyle birşey yok pamukçuk mantarlardan dolayı oluşur ve pamukçuk oluştuysa bebeğinize bu mantar bir yerlerden bulaştığı içindir ağızda süt beklediğinden değil
Merziye Gldrn35 bencede öyle. Bende verdim zararını görmedim hatta yararını gördüm sarılığı çabuk geçti herkesin kendi fikri saygı duyarım ablam yeggem lerde vermişti bebeğine hiç birşey olmadı
Merziye Oglumunannesiyim benim ablamda. İlk önce vermemişti sonra bebeği 3 aylıkken su suzluktan hastanede kaldı serum taktılar ondan sonra daha çok vermişti
Baloncuk41 Ben verdim hic bisey olmadi cilar beni benden aliyo 🤦🏻♀️ Dogru bisey olmaz su bu ama bebegin acıkma emme dengesi bozulur zaten yeni dogdugunda ne kadar emiyo ki onun annesini emip güç sarfetmesi güçlenmesi lazım anne sutu gibi mucizevi bisey varken ilerde zaten yeterince icicekken neden bu acele anlayamiyorum.
Gldrn35 Baloncuk41 bebeginiz susuzluktan kum dokseydi anlardiniz bence. Kalkip da 1 bardak su icmiyor sonucta Gunde 3 cay kasigi su icince nasil doyabilir ki ?
ShineThunder Ya şu “ben verdim bir zararını görmedim”ciler, siz nasıl cesaret ediyorsunu doktorların “vermeyin” dediği bir şeyi önermeye? Yahu yeni doğan bebeğe SU VERİLMEZ! Sebebini buyurun bir okuyun, inceleyin derim:
kuzey-21 Btl711 mama içiyorsa verin bence 1 çay kaşığı kadar anne sütü alıyorsa vermeyin ve kış ayındayız anne sütü alan bebeğe doktor önermiyor.
Valeria Btl711 bizim doktorumuz da her emzirmeden sonra bir çay kaşığı ver dedi. Her seferinde olmasa da günde 2-3 kez veriyorum. Bence bu kadarın bir zararının olacağını düşünmüyorum, mama verseydim daha fazla suyu mamayla alacaktı zaten🤷🏻♀️
MSU2021 Btl711 canim midesi kucucuk onun ztn sutle doymasi gerekirken sen suyla doyuruyosun. Ayrica anne sutunun yuzde 80i su ztn. Acikmadiklarinda sadece susadiklarinda bile emmek istiyorlar. Kaynanan olacak cok bilmise aynen bunlari anlat. Suyu da kendi icsin. Ve bide asilari tam olmadigi icin de suyun hijyeninden bile emin olunamadigindan bakteriye ve hastaliga neden olabilir
54asliii Btl711 bence su verin anne sütü de alsa suyun yeri ayrı sütün yeri ayrı. Birde bu soğuk havalarda evi sıcak tutuyoruz ciğerleri kurumasın bizim bile sıcak odada uyuyunca boğazlarımız kup kuru oluyor suya koşuyoruz hemen bide mama veriyorsunuz ben veriyorum annem bana da vermiş hep bi zararı olmaz. Şişe şişe su içirmiyoruz sonuçta 2 3 çay kaşığının zararı olmaz hazır su içirin
Barlas1 Btl711 ya doktor vermeyin diyor ,burda ki ben verdim cileri anlamıyorum . Bişey olsa sanki vebalini alabilecekler . Bak bacım kimsenin bebesi kimseye benzemez ,dokturun verme dediyse verme . Kaynana na deki kendisi içsin. Doktor kesilmesin