Gldrn35 Hahahahah12 dogdugu andan itibaren hergun en az 3 cay kasigi verdim hic bi zararini gormedim. Bu konu da buyukler bence dogru soluyor.
Edabarakk_ ay sakın vermeyin ya olurmu öyle şey doktordan iyi mi biliyor herkes, banada mememi almıyor dite baş sür bilmm ne dediler asla yapmadım ne gerek var birşey mi oldu da su. vereceksin ztn snn sütün su gibi yeterli ona bana kalırsa verme
Hahahahah12 Gldrn35 aynen bende bi zararını görmedim . Şimdi dahada fazla vermeye başladım . Herkesin kendi kararı
Oglumunannesiyim Gldrn35 Bende doğduğu andan itibaren verdim su şükür bişey olmadı suya da ihtiyacı var öyle su verin diyozda 1 su bardağı verin demiyoz ki 1 2 çay kaşığı hem pamukçuk olmaz 🤷🌸
Merziye Gldrn35 bencede öyle. Bende verdim zararını görmedim hatta yararını gördüm sarılığı çabuk geçti herkesin kendi fikri saygı duyarım ablam yeggem lerde vermişti bebeğine hiç birşey olmadı
FmBetull Emziriyorsanız vermeyin gerek yok ilk 6 ay ama mama veriyorsanız bazı doktorlar mamadan sonra 2-3 çay kaşığı verilmesi gerektiğini söylüyorlar.
FmBetull FmBetull su verirseniz çocuğa belki zararı olmaz ama gereksiz yere açlık ihtiyacını suyla bastırmış olursunuz ve daha az emer.
Kdrymomm Bu suya bu kaynanalar niye böyle takmış anlamıyorum bizimkide tutturdu ama ben emziriyordum vermedim 5 aylik meme reddi yaşadık mama yedi israrlardan artık biktim veriyorum
ayseeeasln21 Btl711 kızım 3 ay 28 günlük önceden bende veriyordum ama 6 ay ve küçük bebeklerde su zehirlenmesi diye bişey okumuştum sizde bir okuyup araştırın isterseniz 😊 O yüzden vermedim korktum ikilemdeyim şuan
Zlm Btl711 emzirdikten sonra bir çay kaşığı verebilirsin ağzında pamukçuk olmasın diye günde bir defa falan ihtiyacı yok aslında ama pamukçuk olmasın diye verebilirsin
Rabiakaraa 4 ay 8 gunluguz banada hep yanlisiniz var ver dediler ama ben vermedim cunku cok sukur sutumuzde ona yetecek her sey var. Gelisimi cok iyi sukur. Bence sende vermemelisin
UzncMom Btl711 Ne gerek var midesini suyla doldurmaya vermeyin lütfen.6. Ayına kadar bi kaşığın ucuyla bile vermedim emiyor diye zaten su ihtiyacı karşılanıyor.Emmiyorsa mama sonrası verilebiliyor amma bu kadar minikken sanmam.Ve su zehirlenmesi denen bi durum var.Bence vermeyin 🙏
Belisinwonderland Btl711 bebeklerde su zehirlenmesi diye bir şey var. Doktor onayı olmadan Kesinlikle vermeyin. Anne sütünden yeterli suyu aldığı için fazlası zehirleyebilir. İnternetten araştırabilirsiniz.
Neslihan1903 Btl711 hayır hayır hiç gerek yok midesini doldurmayın su ile gelişemez bebek sadece anne sütü
Oglumunannesiyim Btl711 Dogdugu ilk günden beri verdim şuan 3 buçuk aylık halen daha veriyorum hiç bişey olmadı 3 tane ablam var 2 çocuk büyüttüler onlarda verdiler sıkıntı olmadı kuzenimin eşi vermedi hiç su susuluktan rahatsizlanmisti bebek
Merziye Oglumunannesiyim benim ablamda. İlk önce vermemişti sonra bebeği 3 aylıkken su suzluktan hastanede kaldı serum taktılar ondan sonra daha çok vermişti
Dorukcummmm Btl711 hayır hiç bir şekilde vermeye gerek yok emse de mama da içse suyu zaten alıyor. Ek gıdaya geçince besin içeriğindeki su yetersiz kalınca su içmeye başlıyorlar. Boşuna midesini su ile doldurmayın ne olursa olsun doktoru dinleyin