sedaaff96- canım bende 8 ay öncesine kadar hep çaycı kullanıyordum, gaturam 150 180 geliyordu. Herkese 80 90 gelen gatura, caycıyı kapatarak bi denedim, faturam 93 liraya düştü. Çaydanlık kullanıyorum artık. Benim bu ay 125 geldi, ama 120 kw yakmısım az bi farkla yırttım.