Kızlar elektrik faturanız ne kadar geldi çok merak ettim. Bizim ki 580 TL gelmiş gözlerimize inanamadık. Evimizde televizyon bile yok. Işıklar zaten sadece akşamları bi oda yanıyor. Onun harici buzdolabı var. Bulaşık makinesi 2 Güne bir çalışır. Çamaşır makinesi haftada 3 kez, fırın ayda en fazla 2 3 kere. Birde süpürge yani onuda hergün yapmıyoruz ben anlamadım başka kullandığımız bi elektrik yok. Doğalgaz 270 gelmişken elektriğin bu kadar yüksek gelmesi gerçekten içler acısı. Sizlerin nasıl