Evet sezeryanla doğum yapan anneler için ekstra probiyotikler var ve bağışıklık destekleyici, yalnız bana doktorum etkinin iyi ortaya çıkması için 3 ay düzenli kullanın değiştirmeyin dedi bilginiz olsun sizin de , ama kısa süreli bile kullansanız bebeğiniz iyi toparlar , zaten büyük ihtimalle yeni çıkttığı için sadece eczanelerde daha sonra e bebekte falan da satılır duyulur diye düşünüyorum