Benim de bebeğim 15 günlük kontrolünde kilo verdiği görüldü hemen mama başladık önce Aptamil advance aldık bir kutu onu kullandı o da iyi kilo aldırdı sonra prosyneoya geçtik şu an 50 günlük hep onu kullanıyoruz sadece mamayla besleniyor , kilo verdiği dönemde bir haftada 400 gram almıştı çok çabuk toparlandı, ayrıca ekstra bağışıklık destekleyici